Családegyesítés

 2010.11.14. 03:36

Drága kis családom egy magyar zarándokcsoporttal együtt eljött, hogy megnézze, mitől felkelő ez a Nap országa. 

Útvonal: Osaka-Nagoya-Takayama-Hiroshima-Kyoto-Nara-Hakone-Kamakura-Tokyo  Időtartam: mindössze tíz nap! Mindez nem jöhetett volna létre: ha nincs a Japan Rail Pass (azaz a külföldieknek szóló japán vasúti bérlet) + ha nem vagyok Japánban :))

Kezdődjék hát a Japán-futam!!

Jelzem, hogy nincs meg az összes helyről az összes kép, utólag fogom csak tudni pótolni őket. Én kivételesen nem fotóztam, (majdnem) miden kép apukám műve.

Kyoto

 

A Fushimi-Inari szentély, ahova mindig is el akartam jutni. 1-es számú kis álom: kipipálva!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tűzszertartás, melyet a tűz istenségének ajánlottak fel. A hívek apró fadarabkákra írják a kívánságaikat, melyet a pap bácsi a lángok közé vet, hogy a tűzben lakozó isteni erő teljesítse azokat.

 

 

 

 

 

 

 

Vallások találkozása

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Gésalesőben... (Itt éppen a rendőr reakcióját próbáltuk megörökíteni, amikor épp azt kérdezem tőle, hogy melyik utcába érdemes menni gésát látni.)

 

 

 

 

 

 

 

 

... csak lestünk és lestünk.. ám mintha valami felcsillant volna az esti homályban...

 

 

 

 

 

 

 

...és aki les, az talál! Öcsém felfedezte a "fészküket" :)) (Persze azt hozzá kell tenni, hogy ők valószínűleg csak maikók voltak, akik még tanulják ezt a művészetet)

 

 

 

 

 

 

 

 

 Nara

Ha Nara akkor Nagy Buddha és az őzek...

Ha belegondolok, hogy ez a világ legnagyobb faépítménye, benne a legnagyobb bronzból készült Buddha szoborral (kb 16 m, 475 tonna)

Buddha szerethet minket,mert a kedvünkért odaküldte a Dalai Lámát:

https://www.youtube.com/watch?v=8hf07Gmv9DY

A Kasuga szentély kertjében

 

 

 Amúgy Buddha éltesse sokáig az idén 1300 éves Narát!!!

 

 

 

 

Hakone és a Fuji

2-es számú kis álom: végre valahára bemerészkedtem egy japán fürdőbe, azaz onszen-be, ráadásul annak is a szabadtéri részébe (rotenburo). Igazán akkor lett volna jó, ha fadeszkák helyett egy szép tágas-havas panoráma tárul elém, de így is tökéletes volt :) Kipipálva!

Hajókzás egy mű-kalózhajón a Fujival szomszédos Ashi tavon, és egyéb nyalánkságok

 

 

 

 

 

 

 

3-mas számú kis álom: Habár megmászni nem másztam meg, de legalább az 5. szintig, azaz kb2300 méterig feljutottam.

 

 

 

 

 

 

 

 

Tokyo

Családegyesítések, folyt köv.....

A bejegyzés trackback címe:

https://bocipok.blog.hu/api/trackback/id/tr932447388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anitakelemen 2010.11.15. 15:54:40

végre képek, örülök és rettentő irigy vagyok, h mi nem tudtunk menni. az utolsó képen nagyon jók vagytok! puszi

sangsahwa · http://sangsahwa.wordpress.com 2010.11.15. 22:56:30

Micsoda élmény lehetett, hogy ott az egész család :)
Fushimi Inari volt az egyik legnagyobb élményem Japánban, gyönyörű :)
Ja Bogi-sensei-chan, nem tudom már, hogy írtam-e, de nekem is van blogom, én oda írtam Japánról meg tettem fel a képeket:
sangsahwa.wordpress.com
Majd még teszek fel jó sok képet, csak lassú a net.

Szandi :) 2010.11.19. 16:52:59

Nagyon jó ez a családi kép :)
Like Like Like
Biztos hatalmas élmény lehetett együtt barangoni Japánban!
süti beállítások módosítása