Sumida

 2010.03.28. 17:36

A Sumida folyó partján sétáltam és örültem...

 

 

Még mindig nem tudom, hogy milyen üzenetet hordozhat az Asahi sörgyár csodálmánya, de talán egy nap majd megvilágosodom.

Hoppá!! Most mondják épp a háziak, hogy a sárga spermaszeűséget egy olasz cég tervezte, és elvileg a bátorság tüzét szimbolizálja... :))

Megtetszett ez a szentély, így hát bementem. Tele volt öltönyös emberrel. Azt hittem, hogy halotti szertartást végeznek, vagy valami ilyesmit, de kiderült, hogy a világbékéért imádkoznak.

 

Kutyaremények:

Shinjukuban jártamban-keltemben...

 

Azért elmosolyodhatott volna, bár lehet, hogy pont így cuki??

A keretes szerkezet érdekében...

Ma találkoznom kellett két egyetemi profeszorral, akik a lelkem világát fogják vizsgálni fél éven keresztül. Azt nézik majd, hogy milyen hatással lesz a személyiségemre Japán és ezen belül a fogadócsaládom. No erre kiváncsi leszek...

A bejegyzés trackback címe:

https://bocipok.blog.hu/api/trackback/id/tr891875301

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rashiii 2010.03.29. 19:33:55

Szia!!!
Eddig is lelkesen olvastalak, de végre van időm írni is. =D
Hát nem tudom, nekem arról nem a bátorság tüze jutna először eszembe. XD
A leányzó tényleg mosolyoghatott volna. Pedig a japánok, legalábbis akik beöltöznek, szoktak örülni, ha fotózzák őket. Hogy cuki-e, azt hiszem, nem nekem kell eldöntenem. Mindenesetre a kabátja tetszik.
Cosplay-eseket nem láttál? =D
Az utolsó kép is nagyon tetszik.
Ezt a vizsgálatot az egyetem végzi? Mit akarnak leszűrni belőle? Mennyivel lettél jobb ember, amíg kint voltál náluk? XD
(Kati)

anitakelemen 2010.03.29. 21:42:06

Buglárka, én nem is gondoltam, h Te ilyen ötletesen fotózol!Nagyon jók!

San_ 2010.03.30. 10:38:33

Milyen szellemes a cím ... :)
A kiscsajnak mindegy, h mosolyog-e vagy sem, aranyos nem lesz sehogy. Igaziból kicsit zakkantnak tűnik, szóval jobb is, hogy nem mosolyog :)
Milyen professzorok ezek amúgy? Pszichológia? Hogy fogják tudni elkülöníteni Japán hatását a fogadócsalád hatásától?

Bocipók 2010.03.31. 14:02:20

@San_: Jók a kérdések:)! Mindketten a professor of school of global japanese studies címet viselik. Azt mondták, hogy több fajta tesztet fognak csinálni. Főleg a reakcióimat akarják majd vizsgálni. Ajánlották, hogy írjak le minden jó vagy rossz élményt, véleményt, benyomást, ami Japánnal kapcsolatos.

Bocipók 2010.03.31. 14:11:08

@rashiii: Sajnos még costplay-eseket nem láttam, de hidd el, fel fog neked tűnni, ha látni fogok:) 1000 yenért jöttem Naritából Tokióba azt hiszem a Keisei Line-nal. Ez a vonat Ueno-ba érkezik meg.

Tündemény (törölt) 2010.04.18. 12:26:53

Az a lányka nagyon érdekes...ha a magyar plázákban is ilyenek járkálnának, szívesebben járnék moziba =) Azt hittem a japánok nem feltűnőskődnek öltözködésben, vagy több ilyen kivétel van?
A világbékéért imádkozni...belőjük aztán áramolhat a csí =)
Nekem is nagyon tetszenek a képeid, csak így tovább!

//BT

Bocipók 2010.04.22. 14:44:24

@Tündemény: Köszi a sok jót:) Sokan vannak, akik ilyen kis cuki, édes, másfelől érdekes ruhákat hordanak, ezzel mintegy kifejezve személyiségüket. A társadalom szerves alkotóelemeivé váltak, így ők már a modern japán kultúra egyik képviselői.
süti beállítások módosítása