2010.05.01. 19:04

Május elseje (médé japános kiejtéssel), a Golden Week második piros betűs napja, Japánban is a munka ünnepe.

Tegnap találkoztam régi jó munkatársaimmal, és persze ahogy illik, meghívtak vacsorázni is:)) Ott ettem ezeket a csodaságokat (természetesen elfelejtettem megkérdezni mindegyiknek a pontos nevét. Majd legközelebb:)). Persze mindegyik nagyon finom volt, de nekem leginkább a tálalás tetszett. Szerintem ebben a japánok igazán profik, és mondhatunk akármit, minden szinten a látszat az, amire az ember elsőre ad.

nyers halacskák reszelt tormával

Ezen annyira meglepődtem: (gondolom szójaszószos vízben) főtt újhagyma, isteni!!

Mochi-rajongóknak (rizspépből készült édesség, de sósan is fogyasztják):

elsőként mocsiba göngyölt fagyi

 

majd a mocsi egy másik fajtája, puding-szerűséggel (de lehet, hogy édesített tofu volt)

 

végül édesbab ágyon mocsigolyók és a közepén fagyi... nyami!!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bocipok.blog.hu/api/trackback/id/tr181966976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

San_ 2010.05.01. 21:55:55

A szívem szakad meg ahogy nézem a képeket: Neked ilyet kellett enned? Csúnya japánok! :)
süti beállítások módosítása