2010.03.20. 17:54

Nem tudom, hogy aludtatok-e már egy 24 nm-es szobában 11 lánnyal együtt. (Bocs fiúk, nem tudtam máshogy megfogalmazi a kérdést:)) Érdekes etnográfiai, kultúrális és pszichológiai tanulmányt lehetne erről készíteni, és mindehhez elegendő lenne csupán az ágyakat és a körülötte felhalmozódó csomagfoszlányokat alapul venni. Szerencsére már csak három éjszaka, és nem kell többet különböző nyelven hallgatnom a horkolásokat.

A szállásról azoknak, akik Japánba jönnének (amúgy aranyos hely):

http://j-hostel.com/

Ma egy másik lelkes turistacsapattal újból Uenoban kötöttem ki. Az olasz lány kedvéért elmentünk megnézni az ottani állatkertet, mert az útikönyvek szerint van ott egy óriáspanda. A lelkesedésünk csak fokozódott, amikor megtudtuk, hogy ma ingyenes az állatkert. (Gondolom azért ingyenes, mert most hétvégén fog Japánban hivatalosan beköszönteni a tavasz.) Szóval odaértünk, de kiderült, hogy az óriáspanda plüssből van... Azért körbenéztünk. (Nem tudtam még a képeket lekicsinyíteni, bocsi)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bocipok.blog.hu/api/trackback/id/tr651855054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vaishou 2010.03.20. 19:05:22

Szia Bogi!!!

Köszönjük a címet! Képzeld, tegnap lefoglaltuk a szállásainkat augusztusra! :)
Ez a panda-ügy... :D
Mennyi szabadidőd van még egyetem előtt?
Pussz,
Zsófi

Bocipók 2010.03.22. 12:23:10

De jóó! Várlak benneteket:)!! Hova foglaltatok szállást?
Nem kell előleget fizetnetek, ha megkeresitek az adott hostel weblapját, és oda írtok levelet.

sangsahwa · http://sangsahwa.wordpress.com 2010.03.22. 22:39:21

@Bocipók: Tokyo-ban az Asakusa Smileba, Osaka-ban pedig a Naniwa Minamiba.
Én nem találtam pl. a Naniwa-hoz hivatalos oldalt, pedig mivel tatamis szoba és a képen sehol egy futon, gondoltam írok nekik és megkérdem, hogy az jár a szobához...
Amúgy jóknak tűnnek és olcsók is.
süti beállítások módosítása